تنها پناه من


nedaieshabnam

اگردراوج ناباوري و حرمان به سرمي بري

اگردركنج خانه ي قلبت دلگيرواندوهناك هستي

اگرتمامي دروازه هاي خوشبختي و موفقيت و پيشرفت را

برسرنوشت خويش مسدودمي پنداري

اگردلگيرازهمه چيزو همه كس شدي

وپناهگاهي براي خود نمي يابي

بدان!كسي هست كه هميشه باتوست :

او نه باتو بلكه هميشه درتوست .

اونزديك تر از هركس به توست .

او مي شنود هرانچه كه مي انديشي

ومي بيند هرانچه كه مي نمايي.

بدان !اين را نيك بدان

كه تو هرگز تنها و بي همراه نيستي

اوباتوست اودرتوست .

اودرتوجاري ست همچون رود

دل ببر ازهرچه غيراوست

وچشم دل بگشاان جا كه اوست .

اوزيباترين زيبايي ها

وعاشقانه ترين عاشقانه هاست .

 

 



نظرات شما عزیزان:

دنیا
ساعت14:41---28 تير 1391
عشق یعنی اشک توبه در قنوت/خواندنش بانام ستارالعیوب/عشق یعنی چشم ها هم دررکوع/شرمگین ازنام ستارالعیوب/عشق یعنی سرسجودودل سجود/ذکریارب یارب ازعمق وجود

gomnam
ساعت13:09---24 تير 1391
salam azizam mamnoon ke beham sar zadi.webe toam khoshmele.age khasti tabadole link kon.moafagh bashi.bazam behem sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,| ساعت 19:43| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت